بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


دليل پيوستن اين ملي پوشان به پرسپوليس چيست!؟

در خبرها داشتيم که چند بازيکن ملي پوش و مطرح با تيم پرسپوليس يا قرارداد داخلي بستند و يا مذاکراتشان موفقيت آميز بوده و قرمز پوش شدنشان حتمي مي باشد.
حال يک سوالي در ذهن بنده پيش آمده که با توجه به اينکه قرمزهاي پايتخت سال آينده در ليگ قهرمانان آسيا حضور ندارند و امسال نتوانستند سهميه آسيايي بگيرند،اين بازيکناني که نامشان براي پيوستن به اين تيم  مطرح شده آيا با علم به دانستن اين موضوع به پرسپوليس پيوسته اند و يا اينکه فکر مي کنند پرسپوليس در همين ليگ فعلي قهرمانان به مرحله بعد صعود خواهد کرد و در ادامه در همين ليگ قهرمانان و بعداز مرحله يک هشتم نهايي با  اين تيم به فينال آسيايي مي رسند !؟
يا اينکه اين بازيکنان دوست ندارند در سال فوتبالي 91-92 با برنامه سنگين و بازيهاي پي در پي مواجه شوند  تا خدايي نکرده دچار  مصدوميت و يا خستگي احتمالي ناشي از بازيهاي فشرده و پي در پي که در صورت آماده نبودن کافي از لحاظ شرايط بدني باعث پايين آمدن کيفيت بازي آنان مي شود موجب خط خوردن آنها از ليست تيم ملي بشود و جام جهاني را از دست بدهند!؟
مع الوصف پرسپوليس را انتخاب کرده اند که اولا همانند تيمهاي ديگر مطرح ولي آسيايي در تير رس خبرنگاران و رسانه ها و مردم باشند و مي دانند نتايج بدست آمده با اين تيم در بورس و صدر اخبار قرار خواهد گرفت و ديگر آنکه اين تيم بازيهاي نسبتا کمتر و فشرده تري نسبت به ديگر تيمهاي آسيايي شده خواهد داشت و اين بازيکنان فقط فکر و تمرکز خود را مشغول ليگ برتر و جام حذفي و در نهايت تمرينات و بازي در تيم ملي معطوف خواهند کرد و در نمايشگاه مهمي چون ليگ قهرمانان ديگراجراي نخواهند داشت و دوست ندارند خودشان را مطرح تر از موقعيت فعلي خود کنند!؟
آیا هواداران پرسپولیس واقعا فکر می کنند این بازیکنان ملی و تا حدودی اشباع شده، برای موفقیت تیم محبوبشان می خواهند با پرسپولیس قرار داد امضا کنند یا اینکه برای در بورس و مطرح ماندن!؟
آیا واقعا این بازیکنان از بچگی عاشق رنگ قرمز این تیم بوده اند یا...!؟  
البته ممکن است تمام اين اخبار پيوستن بازيکناني چون محمد قاضي،ماهيني،شهاب گردان و ... شايعه اي بيش نباشد و يا اينکه اگر صحت هم داشته باشد بعداز اينکه قرمزها نتوانند احتمالا جواز صعود به دور بعد ليگ قهرمانان را بدست بياورند،از تصميم خود منصرف شوند!



نظرات شما عزیزان:

نظرات کاربران سایت فوتیلیتو
ساعت15:03---27 ارديبهشت 1391
http://www.footilio.com/Show_Post_%D8%AF%D9%84%D9%8A%D9%84-% D9%BE%D9%8A%D9%88%D8%B3%D8%AA%D9%86-%D8%A7%D9%8A%D9%86-%D9%8 5%D9%84%D9%8A-%D9%BE%D9%88%D8%B4%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D 9%BE%D8%B1%D8%B3%D9%BE%D9%88%D9%84%D9%8A%D8%B3-%DA%86%D9%8A% D8%B3%D8%AA%D8%9F_10255.aspx

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 3 / 3 / 1391برچسب:نقل انتقالات,پرسپولیس,ملی پوشان,جام جهانی,لیگ قهرمانان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com